شتابدهنده هوش مصنوعی اسمارتک

09936511388 09936511*** نمایش
smarteck@gmail.com
2 فرصت

درباره شرکت

امروزه اهمیت فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی تقریبا بر کسی پوشیده نیست. از کاربرد در سرگرمی و بازی تا خودروهای خودران همه و همه از کاربرد‌های هوش مصنوعی می‌باشد. سرعت، امنیت، دقت و عملکرد بهینه و اقتصادی هوش مصنوعی به قدری تاثیرگذار است که طبق آمار‌های رسمی می‌توان به عنوان 10 فناوری برتر 5 سال آینده از آن نام برد. ضمن اینکه پدیده کرونا باعث افزایش سرعت رشد هوش مصنوعی گردید و پرداختن به آن را بیش از پیش ضروری کرد.

کشور ایران سرشار از استعداد‌های نابی است که متاسفانه به گونه‌ای که باید در حوزه فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی پیشرفت کند‌، پیشرفت نکرده است.

علت آن هم نبود یک مرکز تخصصی مناسب برای تسهیل سازی روند رشد و کسب و کار در این حوزه می‌باشد. از یک طرف نیروی مستعد و علاقه‌مند توانایی فعالیت در این حوزه را به دلایل هزینه های بالای آموزش در این حوزه، عدم وجود مرجع مناسب رشد، عدم آشنایی کسب و کارهای شهر اصفهان با این حوزه و دوری از امکانات ندارد و از طرف دیگر شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که خواهان گسترش و ایجاد زمینه در حوزه هوش مصنوعی هستند به دلیل نبود نیروی انسانی و تیم مستعد از تصمیم خود صرف نظر می‌کنند. در نهایت سرمایه‌گذاران در این حوزه نیز به دلیل نبود ظرفیت مناسب در این حوزه تمرکز خود را برای سرمایه گذاری در این حوزه برداشته و به سایر زمینه ها روی می‌آورند.

لذا اسمارتک یک شتابدهنده و مرکز نوآوری در حوزه‌ی هوش مصنوعی و فناوری‌های هوشمند است که عموم دانشجویان، فارغ التحصیلان، افراد جویای کار و علاقهمند به این حوزه را مخاطب قرار میدهد. هدف از راه اندازی این مرکز، تعدیل نیاز افراد فعال در این حوزه به علوم کاربردی، مهارت‌های عملی و تجربه حل چالش‌های موجود در صنعت و همچنین کمک به شرکت ها و تیم های نوپا جهت گسترش فعالیت های خود می‌باشد. چشم انداز اسمارتک ایجاد قطب تخصصی توانمندسازی در حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های هوشمند در کشور می‌باشد و ماموریت مجموعه تسهیل فرایند رشد و راه اندازی کسب و کار در حوزه‌ هوش مصنوعی و فناوری‌های هوشمند است.

 

شرکت پیشتازان دانش و صنعت زنده رود، در راستای ترویج و توانمندسازی زیست بوم فناوری و کمک به گسترش حوزه هوش مصنوعی وفناوری های دیجیتال در کشور و به خصوص شهرستان های کشور اقدام به راه اندازی مرکز شتابدهی و نوآوری فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی نموده است. در این راستا توانسته است یک سری حمایت‌های زیرساختی نظیر فضای کاری مرکز، زیرساخت تبلیغاتی، زیر ساخت ارتباط با مجموعه های دانش بنیان، زیر ساخت های فنی در حوزه هوش مصنوعی و زیر ساخت های رسانه ای را فراهم سازد.

SmarTech یک شتابدهنده و مرکز نوآوری در حوزه‌ی فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی است که عموم دانشجویان، فارغ التحصیلان،افراد جویای کار و علاقه­مند به این حوزه را مخاطب قرار می­دهد. هدف از راه اندازی این مرکز، تعدیل نیاز افراد فعال در این حوزه به علوم کاربردی،مهارت‌ های عملی و تجربه حل چالش‌های موجود در صنعت و همچنین کمک به شرکت ها و تیم های نوپا جهت گسترش فعالیت های خود می‌باشد.